Po usunięciu ósemki - osteopata

Usunięcie trzecich trzonowców, znanych szerzej jako „zęby mądrości”, często wiąże się z wieloma
dolegliwościami. Ukształtowanie korzeni, ich specyficzne unerwienie oraz nierzadko sama wielkość zęba powoduje, że pacjenci przez wiele tygodni nie mogą wrócić do pełnego zakresu ruchu w stawie skroniowo – żuchwowym i odczuwają dolegliwości bólowe. Mało który stomatolog
informuje, że po zabiegu usunięcia „ósemek” warto
wybrać się do fizjoterapeuty lub osteopaty.

For Clinic Usunięte ósemki Osteopata

Takiej rady nie otrzymała również jedna z naszych pacjentek. 27-letnia kobieta po usunięciu jednego z trzecich trzonowców postanowiła jednak przyjść do FOR Clinic, głównie ze względu na wcześniejsze pozytywne doświadczenia.  Pacjentka po zabiegu nie mogła otworzyć ust oraz przemieszczać żuchwy zarówno na boki, jak i do przodu. Nastąpiło duże
zablokowanie w stawie skroniowo-żuchwowym oraz bardzo silne napięcie w gałęzi szczękowej nerwu trójdzielnego i w gałązce nerwu twarzowego co powodowało szczękościsk. Dodatkowo wystąpił zastój limfatyczny, objawiający się obrzękiem wokół naruszonej struktury. Kobieta przed terapią w FOR Clinic jasno określiła swoje dolegliwości, deklarując problemy z wyraźną mową oraz jedzeniem (spożycie dojrzałego banana zajmowało jej około godziny). Już po pierwszej terapii wróciło  około 80% zakresu ruchu, co umożliwiło pacjentce powrót do codziennych czynności i normalne funkcjonowanie, a obrzęk i ból zniknął.

Jak widać na przykładzie powyższej historii, warto skorzystać z pomocy terapeuty po resekcji zęba mądrości!

Pacjenci stomatologiczni są w FOR Clinic bardzo mile widziani!

ZOBACZ JAK UMÓWIĆ SIĘ NA WIZYTĘ!