Rehabilitacja Poznań

Rehabilitacja Poznań For Clinic Rafał Raczewski

Jeśli szukasz miejsca gdzie dostępna jest rehabilitacja w Poznaniu to pewnie potrzebujesz pomocy w powrocie do zdrowia i sprawności. Rehabilitacja to złożony proces. Wielu osobom kojarzy się głównie z masażami czy ćwiczeniami usprawniającymi lub zabiegami leczniczymi. Jednak dobra i skuteczne rehabilitacja po wypadku, rehabilitacja po udarze albo rehabilitacja w chorobie to znacznie więcej. Ciało jest złożonym mechanizmem i dlatego kompleksowa rehabilitacja obejmuje pracę z różnymi narządami i strukturami.  Jeśli szukasz czegoś takiego jak dobra rehabilitacja w Poznaniu to w For Clinic, fizjoterapeuta i osteopata Rafał Raczewski stosuje holistyczne podejście dzięki łączeniu rożnych technik rehabilitacji, fizjoterapii i osteopatii. Co to oznacza?

Co to jest rehabilitacja? Poznań – dobry fizjoterapeuta to dobry rehabilitant.

Rehabilitacja to bardzo szerokie pojęcie obejmujące wiele działań, które mają na celu przywrócenie sprawności fizycznej. Szczególnie ważna jest rehabilitacja po wypadku, rehabilitacja po złamaniach, rehabilitacja po operacjach.

Niezwykle ważne jest jednak aby wiedzieć, że dobry rehabilitant to dobry fizjoterapeuta – w Poznaniu znajdziesz takiego w For Clinic. Rafał Raczewski stosując różne techniki rehabilitacji. Właściwa rehabilitacja to nie tylko powrót do zdrowia po zabiegach cz wypadkach, ale także metoda leczenia. Może pomóc uniknąć np. zabiegów chirurgicznych. Często rehabilitacja jest skuteczną metodą leczenia takich schorzeń jak bóle kręgosłupa, zwyrodnienie kręgosłupa, problemy ze stawami, bóle mięśniowe itd.

Jaka rehabilitacja najlepsza? Rehabilitacja po zawale, wypadku… dobierz indywidualnie!

Dobra rehabilitacja w Poznaniu to taka, która będzie dobrana do Twoich potrzeb i schorzenia. Rehabilitacja neurologiczna dedykowana jest chorobom układu nerwowego. Rehabilitacja kręgosłupa obejmuje szereg działań mających poprawić jego funkcjonowanie oraz zmniejszyć dolegliwości bólowe.

„Dobra rehabilitacja to nie tylko przywracanie zdrowia, ale także element profilaktyki. Zdarza się, że pacjent dzięki czemuś tak nieinwazyjnemu jak rehabilitacja kręgosłupa może uniknąć bardziej inwazyjnych metod np. operacji neurochirurgicznych. Rehabilitacja to sztuka, która łączy wiele różnych technik. Dobrze, kiedy łączona jest fizjoterapia i osteopatia, dzięki czemu bierze się pod uwagę całe ciało i różne jego struktury” – mówi Rafał Raczewski, osteopata, fizjoterapeuta, rehabilitant z Poznania.

Rehabilitacja dzieci w Poznaniu

Bardzo ważną dziedziną jest także rehabilitacja dla dzieci. Poznań to miasto w którym pracuje osteopata i fizjoterapeuta Rafał Raczewski. Jego wieloletnia praktyka zawodowa, oraz łączenie wiedzy z dziedziny fizjoterapii i osteopatii dla dzieci pozwala na wykorzystanie różnych technik w celu lepszej i skuteczniejszej pomocy małym pacjentom.

Kiedy z dzieckiem na rehabilitację i do fizjoterapeuty?

• Rehabilitacja dziecka po urazach np. złamaniach, stłuczeniach, skręceniach lub zwichnięciach
  • Profilaktyka i leczenie krzywego kręgosłupa. Skolioza u dziecka może mieć poważne konsekwencje i warto szybko zacząć rehabilitację.
  • Rehabilitacja dla niemowląt – asymetrie, problemy z napięciem mięśniowym.

Dobra rehabilitacja w Poznaniu – kompleksowo i skutecznie

Udana rehabilitacja nie zależy tylko od zastosowanych urządzeń czy technik. To przede wszystkim holistyczne spojrzenie na problem pacjenta. Uszkodzenie jednej struktury czy tocząca się choroba pociąga za sobą konsekwencje dla całego ciała. Żeby mówić o czymś takim jak skuteczna rehabilitacja trzeba zająć się człowiekiem jako całością. Dlatego zapraszamy do For Clinic z siedzibą w mieście Poznań. Rehabilitacja u specjalisty: fizjoterapeuty i osteopaty Rafała Raczewskiego to kompleksowe oraz dogłębne zajęcie się problemem i skuteczna terapia.